Fixa mig lite

Asså folk är ju så jävla roliga, tänkte lite på inlägget nedan. Har hittat min "drivfjorre" bild på nu henne äckelblogg, en video på youtube plus att folk länkade inlägget på facebook. Tänk att folk gör grej av någonting som är nästan 4 år gammalt så jävla pinsamt! jesus vi hade tråkigt tog en massa drivbilder no fucking big deal??? ni skämmer ut er pinsamma människor! Som om jag skulle sätta på mig en vitblond peruk och ta en massa bilder och efteråt så hittar jag en blogg där hon skriver om blonda bimbosar och så kommer jag upp? haha hallå ofta man inte ser sånt? Lika pinsamt som när jag och en FD bästa kompis gick ut med att vi ibland fick munsår ni vet herpes viruset. typ INGA vågade dricka ur våra flaskor och folk snackade som fan om det, messade och frågade om det stämde. Vet ni att 90% av sveriges befolkning lider av munherpes? DVS så gott som ALLA får munsår ibland. Ne kan inte säga annat än att folk måste vara jävligt retard och extremt pinsamma x)
Mina munsår blommar dock bara ut en gång vartannat år men...
Nu ska jag börja fixa mig lite och dra upp till Tommy. Måste sitta och plugga en MASSA så alltid kul med sällskap.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0