Inga roliga inlägg alls..

Sodan är här med kameran igen! kul! synd bara att jag ligger här med gamalt äckligt smink helt död! Lär nog inte bli så fina bilder! Sitter och funderar lite kring allting om skolan, jobben, om bloggdesignarna...Kommer det verkligen att funka? Kommer det att ta så mycket tid att skolan kommer i kläm? Jag menar jag är inte ute efter något multiföretag där jag drar in miljoner jag vill bara göra någonting lite extra och för en gångs skull göra någonting där jag tjänar pengar men ändå inte har en jobbig chef dragande efter mig. Jag menar bloggdesigner till andra har jag ju gjort tidigare det är bara det att jag nu måste registrera eget företag samt ansöka om F-skattesedel för att allting ska gå rätt till. Viste ni att det är olagligt att sälja bloggdesigner utan en registrerad enskild firma till exempel? Ganska skumt med tanke på att det inte handlar om så stora pengar alls..Men sånt är livet och sånt man får ta...
Har så sjukt ont i hela kroppen, ligger mest här och tycker synd om mig själv :S och Fredrik som är förkyld :S Kul helg det lär bli imorgon fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0