Sjukling + shopping!

FML just nu! skulle egentligen inte blogga något mer nu innan datorn kommer vilket den gör vilken dag som helst nu! Mår skit bokstavligt talat! Kan varken prata eller tänka känns det som! näsan rinner, det kliar i halsen och huvudet dunkar! Kände inte av helgen över huvudtaget! jätte trisst verkligen! lever på ipren och jag känner verkligen när tabletten slutat verka! Som plåster på såret så beställde jag nyss två klänningar från nelly. Sommarångesten börjar komma nu så tänkte muntra upp den lite och hoppas på en bättre sommar iår!


Dessa två vart det tillslut! Den svarta är med öppen rygg då jag måste skaffa mer sånna. På Fredag tatueras jag juuuu!!! :D Hade nästan glömt bort det XD
Lite nervös inför hur dem sitter då jag beställt klänningar från nelly.com förut som suttigt som rent crap! Men nu läste jag noga igenom folks recensioner och ja det ser nog bra ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0