Björn Axen

Är faktiskt sjukt nöjd med min ombre färgning fasten jag var medveten om dem röda skiftningar jag skulle få. Mitt hår skriker ju rött pigment! Men nu när jag hade en värdecheck på 100kr på kicks så tänkte jag prova på Björn Axens Cool Silver leave in spray som inte bara fungerar som silverschampo utan även är ett värmeskydd och väldigt mjukgörande. Resultatet återstår dock att se! Men den var lätt värda sina ynka 28kr. (128 i annat fall) men..
Det här var mitt sista internet Kap för sommaren!! FÅR inte beställa mer! Har budgeterat hela sommaren nu, så att jag klarar mig med ett överskott. Ser så fram emot sommaren och nu när jag har en stadig inkomst. fredde har jobb, Sofia har jobb så lär vi kunna hitta på en hel del tillskillnad från förra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0