Fun With Dick and Jane

Regnet öser verkligen ner utanför fönstret.
Jag, mamma och Alex sitter bara hemma och kollar på Fun With Dick and Jane, som går på tv000 just nu.
Kommer ihåg när jag såg den på bio för några år sen.
Och vad besvikna både jag och Irena var på filmen eftersom att den på reklamen verkade vara skit bra, men då hade dem bara tagit med det som var kul i filmen i reklamen hehe
Men någurlunda bra är den iallafall.

Igår kväll chattade Jag lite med Linnea, och vi kom fram till att vi skulle åka till Grönan nån dag på lovet.
Eftersom att vi bergis inte åker dit med amina och dem, så åker jag med Linnea och kanske två till iår istället.
så, om vädret kunde klarna upp lite nu och bli lite bättre så kan vi nog snart dra iväg, jag menar hösten borde ju inte komma än.

Men men..nu ska jag tillbaka och se på filmen
ha det bra
carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0