Jogging

Idag lär bli en lika tråkig dag som igår.
Men för att göra allt det tråkiga lite roligare, så har jag bestämt mig att börja med ett jogging shema.
Kollade in Tidningen Topphälsa, och ska ta hjälp av Blossoms 4 veckors jogging program till en bättre kondition.
Så jag börjar med att jag från och med i dag i en veckas tid ska Jogga en halv timme 6 gånger.
Sedan fortsätter det med lite annurlunda vecka 2 osv.

Så vid 11.00 tiden ungefär går jag ut och börjar.
Det var ett tag sen, sedan jag joggade sist så konditionen är nog verkligen inte på topp.
Kommer bli ett rent helvete första vecken säkert.
Men sen blir det bara lättare och lättare.

VAd ska ni hitta på idag då?

ha det bra
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0