Min Gillar/Gillar inte Lista

Sitter här och har inte så mycket mer att göra nu än att sitta och lyssna på gamla avsnitt av Du är vad du äter genom Tv`n och läsa lite bloggar.

Så jag tänkte att jag skulle skriva en Gillar/gillar inte lista här på bloggen!

Så här kommer den!!

Gillar Lista:

:TheSims 2

: Musik

: Sång

: Spela Piano

: Vara med kompisar

: Blogga

: Läsa andra roliga bloggar

: Chatta

: Facebook

: Mina katter

: mina kompisar

: Roliga Människor samt snälla, trevliga och osjälviska människor, människor som är Äkta

: Ben Barnes

: Snygga kläder samk Accessoarer

: Darin och Mina andra Idoler som jag inte har så mycket tid för längre hehe

: Katter i allmännhet

: Min familj

: Mode

: Hugo Boss Femme

: Skolan (till viss del)

: festivaler

:självlockigt hår



Gillar inte Listan:

: Falska, otrevliga och allmänt taskiga människor

: Rasister

: djurplågeri

: Action Filmer

: Orange

: Chanel Nr 5 (Jag vet, men jag tycker faktiskt inte om den parfymen särskillt mycket hehe)

: Min Granne (orkar inte gå in på det nu, men det kommer ett inlägg om henne det med :))

: Sega datorer


: TheSims 2 djurliv (var bara tvungen att lägga in den här, eftersom att djuren inte ser riktigt kloka ut ibland hehe)


: TheSims 2 på Ps2 (och jag ska föreställa Ett sims fan XD)


: Mördare/pedofiler


: Folk som bara är ute  efter att förstöra för vissa männsikor


: Ätstörningar som Anorexo bulimi, UNS, Ortorexi och allt vad det nu finns


: Sjukdomar i sig


: Extrema förskylningar


: Skolan (till vis del)

: sega dagar, då man bara vill sova dagen ut

: mitt platta hår :(





aa det var det jag kom på just nu :D

ha det så bra allihopa

Kramar
carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0