upptagen hela dagen

Idag var jag då i skolan som vanligt.
och vi hade gympa för första gången på terminen. Mamma har pratat med Vår gympa lärare om att jag inte får "ta ut mig" för mycket på gympan, nu eftersom att min vikt fortfarande är för låg, och ätstörningen fortfarande så stark så att jag inte får vara med så mycket.

Vi satt mest bara och pratade hela lektionen, men islutet av lektionen började vi köra massor av Lekar. Det var inte det att vi inte rörde oss så mycket, utan så fort jag började små springa lite, så fick jag så jäkla ont i hjärtat på minsta lilla tidpunkt,
Jag orkar verkligen inte pressen med - kom igen spring fortare, kör hårt kom igen nu och allt det där.
Men jag gick aldrig och sa nått till vår lärare eftersom att jag är rädd för att det ska bli likadant som i Engelbrekt.
pallar verkligen inte ta mera smällar nu.
Nu får det vara nog med det. Hon kanske helt enkelt tycker att jag väger så pass mycket så att jag borde klara av att vara med på gympan.
Men dem på Nike Säger att jag Absolut inte änns ska röra mig i en gympasal nu eftersom att det förstör både min kropp/ psyke och förlänger sjukdomstiden rejält.
Och det har inte jag vetat om, jag har lixom tänkt att aa vist jag kan ju gå ut och jogga 1 timme ellr två det är väll ingen fara.

Så nu har jag pratat med mamma om det där med gympan, att jag inte pallar med det just nu,
Så hon ska prata med Linda vår idrottslärare och kolla om jag bara kan vara med och skriva upp resultat eller kanske hjälpa till med något sålänge?.
Och sen börja vara med mer och mer.
Dem på Nike tycker inte änns att jag borde gå i skolan på hel tid utan bara 50 % tack vare min såkallade "undervikt" och ätstörning.
Men det kan jag inte gå med på. hur skulle det se ut i betygen? nej det klarar jag verkligen inte, även fast det känns jävligt tuft att försöka vara som en "normal" tonåring i skolan, så är jag hellre lite så aktiv på kanske gympalektionen och satsat endast på ett G i betyg där, än att ha 50% frånvaro tack vare allt det här.

Men jag ska på möte hos Nike Nästa torsdag, så då får jag se vad dem säger.

Så nu ska jag bara gå kolla lite på tv med Mamsen :) och imårgon blir en sjukt tråkig dag i skolan hehe kanske lite förbestämt det där, men jag är inte så mycket för "lekar" med andra ungdomar.
kan ju inte änns vara social längre, pallar inte det.

Nej nu måste jag ju ta tag i det här, och även fast det går bra just nu, så kan det ju gå åt helvete imorgon.

Ha en trevlig kväll allihopa

Kramar
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0