Törstig!!

Okej jag vet att detta nog är jordens både tråkigaste och töntigaste inlägg ever!!
Men just nu har jag så otroligt tråkigt satt det inte finns något roligare hehe

Jo jag sitter nu här och väntar på att bedövningen ska lossan, ena tanden har nu slutat blöda medans den andra blöder på, men får faktiskt också sluta snart.
Och jag är verkligen VRÅL törstig, allt jag nog kommer kunna göra ifortsättningen idag är nog att dricka.

Allt jag tänker på just nu är att dricka, men jag kan inte, tack vare bedövningen....



Okej kanske vart lite överdrivet med bilder, men det kanske hjälper en aning av att sitta och glo på dem, eller blir det kanske värre! Är det nån mer än mig som avskyr att bli så jäkla törstig när man sen inte kan dricka heller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0