Hos Lina nu!

Igår var vi altså på Grönan.
Är hemma hos Lina nu, så jag kan inte lägga upp bilderna än, eftersom USB kabeln är hemma.
Men vi var där vid 14.00 och jag ångrar lite att jag och Alex inte åkte när dem öppnade. men iallafall, så åkte jag och Savas (linas son) Frittfall 4 gånger, vilket var rekord från i sommras när jag och två kompisar bara åkte den 2 gånger.
vi köpte ena foto.
Kannondrottningen var där, och sköts ut ur en kanonkula med 9 G-krafter på 2sekunder. Dem bilderna lägger jag också in så fort jag kommit hém.

men nu ska jag iväg ioch kolla vad vi ska göra idag.
och vänta på svar från Sandra ifall vi ska till Grönan på Lördag.

ha en bra dag
carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0