Vårglädje

Vet inte varför, men idag är en sån dag, som jag är hur lycklig som helst på XD
Det spelar lixom ingen roll att jag inte träffat någon kompis på typ en vecka, vi har ändå snackat på Msn och i mobilen.
Undra vad det kan bero på? XD
Antar att det är för att jag ska börja på nike imorgon, och att jag känner motivation till att bli frisk. Jag börjar lixom se ljuset nu, och se ett slut på allt det här.
Men jag vet att det helt plötsligt kan vända och bli sämre. Men iallafall, eller så kan det ha med vädret att göra, det är så himla varmt och soligt ute.
Eller att jag börjat öva på WWF showen, där jag ska sjunga typ 10 låtar, Jag kan verkligen INTE vara olycklig när jag sjunger. Jag blir lixom lycklig av allt som har med musik att göra XD
Så så vart det med den saken.

Jag och Alex ska snart ner till centrum och handla mellis, typ en glass eller någonting.
Skulle nog inte äta en glass i vanliga fall men idag, jo då kan jag det XD

Puss o kram
Caroline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0