Breating your love!

Äntligen är Måndagen över, eller iallafall snart.

Skoldagen gick super bra iallafall och det känns inte ett dugg jobbigt att gå dit imorgon.
När jag var på väg hem från skolan efter syslöjden kl 15.00 så satte jag på radion på mobilen och satte på NRj.
Och Direkt när jag satte på den spelade dem Darins Nya singel "breating your love" som kom ut idag :) precis när jag satte på radion.
Hade inte hört låten tidigare och verkligen sett fram emot att få höra den.

Men den var jäkligt bra kan jag säga.
Så nu är det bara att vänta på hela albumet som kommer ut nån gång i december, kommer inte riktigt ihåg när men..

Men nu ska jag iväg och prata lite med mamma XD

Ha det bra

Caroline !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0