Dags för ett kuligt inlägg

finns faktiskt inget "kuligt" i mitt liv just nu.
Har börjat Fasa för skolan igen, och mamma klagar på att jag börjar se helt sjuk ut i ansiktet, jag börjar låsa in mig i mig själv igen.
fan asså jag som bara vill gå neer lite i vikt.
Varför allt detta negativa?
Går nog mest runt och är arg och sur på dagarna nu för tiden.
Kan inte något kul hända snart?

kom på att jag inte alls kan skriva min svenska uppsats på datorn, nu  eftersom att sen Frans rensade hela datorn så ar han inte lagt till Mickrosoft offies än.

Och nej gud mamma undrade om jag inte ville stanna hemma från skolan imorgon och vila upp mig efter allt som hänt dem senaste dagarna.
Men jag vet inte riktigt om jag vill det.
Inte för att jag har så hög frånvaro men känns bara som att jag fördröjer problemen då. men jag vet ju samtidigt att sover jag på nätterna och äter på dagarna så klarar jag av skolan någurlunda iallafall.

Så jag tänker vänta och se hur det blir jag menar nu har jag ju fått det bekreftat om vad jag har att välja på.

Val nr 1.
Äta det jag ska.
Gå i skolan och orka vara social och, samt orka hänga med och konsentrarad på letionerna vilket leder till bra betyg.
Gå upp i vikt :S ( känns inte som nått alternativ just nu)
Kunna sova på nätterna
vara glad och utåtriktad
mamma kan sluta oroa sig för mig eftersom att jag sköter mig.

komentar: Bara lite rädd för pappa när det gäller allt det här, känns som en stor chans att falla tillbaka när man umgås med honom tyvär :( tack vare alla kränkningar både jag och alex får samt all manipulation.

Val 2.
Sluta äta dvs svälta
gå ner till 40kg minst
förstöra hela kroppen samt utveckling
stimulera anorexin ett tag samt vara tillfälligt glad när man loosat vikt.
förlora alla kompisar
vara osocial
ensam
deprimerad
anhöriga oroliga
tvinags sluta skolan
ingen ork
ingen livslust
dåliga betyg
hög frånvaro i skolan


Ja vad ska jag välja då?
klart som fan att man väljer alternativ nr 1,
Men så är man ju också fast som en jäkla magnet vid val nr 2 även fast det inte alls är det hållet man vill gå.

jaha så vad ska jag söga m det här då?
Jag har ju misslyckads rejält med att försöka få ihop ett bra och roligt inlägg.

jaha bättre lycka nästa gång då hehe

Carro






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0