Som jag kämpat idag

Började redan vid 9.00 tiden med att plugga matte tills klockan 11.30, med lite bloggandes emellan.
Efter det åt jag min lunch som vart lite si sådär med att sitta och äta ensam.
Men jag gjorde det ändå, och det vart kyckling pytt, med stekt ägg ,en smörgås och ett glas fanta free.

Och bara för att mamma inte ska tvivla på om jag ätit lunch eller inte, så tog jag fram digitalkameran och fotade lunchen haha.

Men hur som helst, så pluggade jag matte sen (har ju prov imorgon) och fick något konstigt ryck och fortsatte med att måla om i rummet.
Och igår så kom pappa och satte ihop min nya bokhylla som jag och mamma köpte på Ikea i Söndags.


gud vad det ser ut just nu haha

Och det hör målade jag :D

 Min lunch :P

 dålig bild kvalitet hehe men dem här örhängena köpta jag i måndags när jag var i centrum med Regina :D

Men iallafall, så nu har jag vart fullt akitv i 7 timmar snart,.
Så vid 15.00 tiden satte jag mig framför tvn med några mandariner ochj en kopp the och kollade in gamla avsnitt av desperate houswifes, och nu sitter jag här ..

Ha det bra allihopa

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0