Så vad har jag hittat på idag då.

Jo, först var jag i skolan till 15.00 och vi hade Gympa och lite annat tråkigt.
Jag ska ju egentligen absolut inte vara med på gympan nu, tycker Christina, men eftersom att vi bara sprang 2.5km så var jag faktiskt med på gympan idag.
Linda sa absolut ingenting om att jag var med, så nu kanske jag kan börja vara med på alla lektioner, för jag menar så dålig är nog inte min kropp så att den inte pallar med lite motion.

Efter skolan stack jag och regina iväg till Samma ställe som vi hade gympa på och gick powerwalk 7.4km alltså nästan en mil och guud va vi kämpade, när vi kommigt 5km så började vi bli riktigt trötta. 
Fast vi slet på alla kilometrar, så nu tänkte vi att vi ska köra på så varje Torsdag.

men men,,imorgon blir en riktigt dålig skoldag alltså. hatar Fredagarnas lektioner, det är bara tråkiga och jobbiga lektioner dagen ut, plus att vi inte slutar vidare tidigt heller.
Men imorrn blir det jobbigare än vanligt eftersom Regina ska till Tandläkaren på Morgon, så jag måste sköta hela svenska redovisningen själv, och gå iväg till hemkunskapen själv eftersom Irena är i en annan grupp, och vår hemkunskaps lärare är inte lite galen.
Hur kan man beskriva henne?? Om jag säger Gordon ramsey eller Melker Andersson förstår ni då vad jag menar?

men men..nu har jag precis städat klart hela huset och väntar på mamma, för hon har vart på Ica och handlat lite Middag.
Sen ska jag och hon hjälpas åt med att baka två Kärleksmums åt 24 pers, kul va?
nej men det är mammas tur att ha med sig fredagsfiakt imårrn och Åsa ringde och Avbokade så då får väll vi göra allt då.

Ha en jätte bra dag
carro

Mimmi gillar att äta Flaggor ser jag :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0