Ingen lunch

Tänkte att jag skulle åka hemifrån om någon timme! Kom på att jag faktiskt har tandläkar tid 14,15 och inte 13,15. Trots att det var tre och en halv timme sen jag fick bedövningssprutan så har jag fortfarande ingen jävla känsel i halva ansiktet. Ska det verkligen ta såhär lång tid? Tror dock inte att jag hinner med någon lunch innan jag åker iväg in till Odenplan, så jag tänkte att jag släpar med mig Alex dit och så tar vi en glass efter tandläkaren i det fina vädret :D

Ha det bra
Carro


Kommentarer
Postat av: Ebba

SV: Du får ha en minns lika bra dag trotts tandläkarbedövning som är hur hemsk som helst! =)

2009-04-27 @ 18:40:32
URL: http://eeebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0