Min Fredagskväll

Min fredags kväll har vart så simpel den bara kan bli. Ja som jag skrev i förra inlägget så kom jag hem från skolan och tandläkaren vid 16.00 och somnade då direkt framför tv`n. Herrigud jag som inte änns hade känt mig trött o skolan. Men tänkte att jag bara skulle blunda ett tag. Men hoppsan det vart vist 2timmar innan jag vaknade och satt och bloggade i någon timme.
Sedan kom mamma och Alex hem från centrum och de hade köpt hem middag och snax till Lets dance. Så sen dess har vi bara suttigt och kollat på tv, ätit middag och ätit massa godis...




GrekiskSallad från Millas vart det till Middag!



och massa massa godis framför lets dance vart det sen!

Vem, tror nog åker ut ikväll?

Carro

Kommentarer
Postat av: zara

Tack :) Ha en trevlig h elg du med :) Mvh Zara

2009-02-20 @ 22:50:11
URL: http://winklershund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0