Darin i Let`s Dance

http://www.tv4.se/

Darin gästar Lets dance

Dansanta och singelaktuella Darin bjuder på en specialkomponerad show i Let´s dance på fredag.


På fredag när Morgan Alling, Laila Bagge och Magnus Samuelsson möts i säsongens semifinal får de får sällskap av ingen mindre än Darin. Han tävlar visserligen inte om en finalplats, men han utlovar en hel del dansmoves.
- Jag kommer att blanda ganska mycket gammalt med nytt. Och det kommer såklart att innehålla dans.


Hur har du lärt dig dansa?

- Jag lärde mig dansa hemma, framför tv:n och spegeln. Jag stod ofta framför MTV och härmade det jag såg.

Vad skulle du säga om du blev erbjuden att vara med som deltagare i Let´s dance?


- Man ska aldrig säga aldrig...




Komentar: Synd att jag är på fest imorgon när Let`s dance är på TV. Men jag har bokat in i almenackan nu att jag Absolut INTE får glömma bort att kolla på reprisen på Söndag klockan 12,50...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0