Shopping med Irena


Svar på Ginas kommentar om varför min bror ska till BUP! Jo för att han behöver någon att prata med, han måste börja gå i skolan igen och sluta skolka och sitta hemma och spela XBOX live hela dagen! Det funkar lixom inte i längden!

Men hursomhelst så kom jag precis hem efter att ha vart på möte hos Gloria. Jag träffade Irena vid 11,00 tiden och vi gick direkt ner till centrum för att shoppa lite! Vi gick runt en lång stund och letade efter ett par skor till mig och en vår jacka till henne!
Men det vart tillslut att jag köpte en vårjacka från H&M, en sjal från Lindex och en tröja från New yorker. Vart riktigt nöjd med mina köp eftersom jag för en gångskull bara köpt saker jag behöver. En vårjacka kan man lixom inte vara utan! Irena däremot köpte en hel del klädes plagg medan vi gick runt och pratade och pratade i nästan tre timmar! Men det var grymt kul att äntligen träffas igen efter så mycket problem och shit som vi båda vart med om!
Men sedan så avslutade vi shoppingen vid 14,00 tiden eftersom jag var tvungen att gå iväg på möte hos Gloria!




Ha det bra!
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0