Magen bara växer och växer

Nu beräknas det vara ca: två veckor kvar på Graviditeten och Nej det är Absolut inte JAG som är gravid xD Skulle aldrig falla mig in...Men lille Mimmi är i slutet av hennes lilla graviditet och jag undrar om hon ens vet om att hon är med barn?

Hursomhelst så hoppas jag att vi är hemma när hon föder, så att hon slipper vara ensam första gången. Och självklart behåller vi en utav kattungarna. Resten säljer vi till seriösa köpare. Alltså inga som slänger ut katterna när de blivit fullvuxna.



Hon äter som en riktig häst nu för tiden också....Men man får vara försiktig när man kastar ner henne från matbordet så att man inte skadar de små liven♥

Gud va jag längtar tills ungarna kommer♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0