Vem är din favorit bland Hollywoodfruarna?

Håller ni med om att Anna Anka har en snyggare kropp än en 16-åring? Men vist beror det på vem man gemför med men inte fan har kärringen någon vidare snygg kropp. Vist är hon smal och så men enligt min åsikt ser hennes kropp bara äckligt tränad ut, lite onaturlig ut ni vet. Nja ingen stor hiss där inte! Men missuppfatta mig inte nu. Jag har absolut ingenting emot Anna Anka (eller jo lite kanske) hon har rätt i en del hon säger men absolut inte allt! långt ifrån allt!

Det har blivit en sån jävla hysteri om Anna Anka, och om jag ska vara helt ärligt så NEj hon förkänar inte all denna upppmärksamhet (säger jag som i nu sitter och skriver om henne xD) Hon får sådan uppmärksamhet för att hon säger sånt som vi andra bara vågar tänka. Det gör ju folk upprörda och hon får mer publicitet. Känns lite väl Kissie det där! Men kan inte säga annat än att det är ett jävligt bra PR trick :P även fast Anna Anka faktiskt inte är något PR trick. Hon är en ensam och tragisk kvinna som bor i LA tillsammans med sin 30 åriga äldre man med barn under 5 år. Och en sak är säker och det är att hon har fötterna långt ifrån jorden...

En kvinna jag åtminstone beundrar är "Maria Montazami" Hon känns som en äkta och jordnära person även fast hon lever  ett rikt Hollywoodliv! Henne beundrar jag! om jag så måste välja någon!

ikväll sänds det igen! klockan 21.00 tror jag att det var?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0