Bara en dålig hårdag?

Hela dagen har gått åt helvete! Allt började med att jag, Malin & Steffie skulle till Mcdonals för att äta lunch vid 12,00 tiden..När vi beställt allt och vi börjar äta, så går tandställnings jäveln av, och ett fäste lostar. Jag ringer mamma fort som fan, och hon i sin tur ringer upp eastman...Jag får en ny tid inom en halvtimme och var tvungen att springa till T-banan...När jag äntligen fixat klart tandställningen så ringde Malin mig i panik. Nu hade det hänt något riktigt alvarligt!  Polisen, Soc och ALLA var inblandade. Jag rusar in till Skärholmen med endast lite frukost i magen och helt jävla slutkörd. Jag och Malin pratar med lite poliser och Amanda kom med.

Efter allt strul med poliserna så drar en rasande Malin, Jag och Amanda till skopunkten för att köpa ett par skor. Det var egentligen bara Amanda som skulle köpa ett par, men det vart ett par skor till mig med :) tack Amanda, du är världens snällaste♥

Så nu kom jag precis hem och är hur jävla trött som helst, och ska strax iväg till pappa....

Gud låt mig få vila den här helgen säger jag bara!

Skriver när jag kommigt hem till pappa♥


Kommentarer
Postat av: sandra

vad var det som hade hänt?

2009-09-11 @ 21:02:46
URL: http://sandries.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Vad fan har hänt? TELL ME!!.. baxade dom nåt elle??

2009-09-11 @ 22:16:10
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0