Sjuk eller?

Åkte på värsta illamåendet igår kväll och kunde inte sova på hela natten...Sitter nu här hemma och håller på dö av illamående. Måste klä på mig och springa ner till Gloria vid 16.00 tiden för ett möte. undrar om jag verkligen orkar det? men jag klarar mig nog, det var ju så länge sedan jag var hos henne nu, satt jag känner mig nästan tvungen att gå ner..

Efter det så ska jag bara ta det lugnt under hela fredagen! och träffar eventuellt Malin imorgon och på Söndag :) Men idag vill jag nog bara sitta hemma och få illamåendet att gå över lite.

Puss på er


Gud vad jag är sugen på att ändra min bloggdesign just nu! Jag vill ha min stationära dator så att jag kan göra om designen till en äkta 50tals pinup-design. Bloggen ska få en helt ny struktur och stil :) kan inte annat än att se fram emot det. Synd bara så har jag ingen som kan fixa datorn för tillfället :(
G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0