Söndags morgon "Suck"

Såå trååkigt! Kan inte riktigt förstå att det är i skola imorgon! HAR NOG ALDRIG VARIT SÅHÄR SKOLTRÖTT! Frågan är hur jag ska palla med tre prov varav tre matteprov + ett nationella under en månads tid! Känns ganska bra att ett Historia prov är avklarat nu iallafall!
hursomhelst så Gick jag och Navida och gymmade igår vid 13.00 tiden. Efter det så satt jag mest bara hemma och tråkade en stund innan hon kom över igen vid 20.00 tiden. Vi satt och pratade om allt mellan himmel & jord, och hur det var "förr i tiden". Kan inte riktigt förstå hur jag kunde tillåta en del saker. Men suck tur att det tillhör det förflutna idag!

Kommentarer
Postat av: evelina carlson

snygging!

2010-11-21 @ 16:18:02
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Vetlelinn

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-03-30 @ 11:38:39
URL: http://vetlelinn.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0