Jag är nog lite galen ibland!

Fick något jävla ryck igår och bestämde mig för att möblera om i sovrummet. Har ju min vita bokhylla, min enkelsäng, sminkbord och keyboarden. Men vet ni vad jag har gjort nu?
Nu har jag beställt hem ett svart akustiskt piano (skita fint)
En stor garderob och en 160 säng + en svart gavel
Nu jävlar ska det ske en förändring. Jag menar ett nytt liv innefattar ju även ett nytt rum enligt mig. Har ju så jävla många dåliga minnen i mitt rum satt jag knabbt sover där längre. Alex säng lockar nog lite mer.
Så nu är det nytt som gäller...
LILLESAND Sängstomme svart Längd: 207 cm Bredd: 168 cm Höjd fotgavel: 106 cm Höjd huvudgavel: 131 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 160 cm
Nu jävlar ska det möbleras i helgen :)
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: sofia

då vill jag hjälpa till när möblerna kommer !!:D<333

2010-09-30 @ 14:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0