Äntligen Fredag!

Gud schemat är fullspäckat idag! Kanske inte ska gå in på detaljer? eller varför inte ;)
9.00-14.30 Skola
15.00 sminkning på make up store
-Springa till H&M och köpa nylån strumpbyxor
16.30 hem och hämta kavajen samt lite annat
17.00 kolla hur det går för fredrik med all chips dipp dricka och läsk handlande
-fyllapå spotify listan
-19.00 Fixa mig dvs klä på mig samt hår och måla naglarna svarta
-20.00 Möta lite folk i vårbergcentrum
-20.30 festen småstartar med bla Teddy Björnen Fredriksson av September hihi var bara tvungen att säga det ;)
Fredrik vart tillslut en riktig heting!
Grrr!
och så lilla jag då med mitt nya hår ;
Tvättar det för övrigt bara med
och
allting för att hålla hårfärgen på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0