Muffins i ugnen

Jag och Fredrik tog en promenad till Heron City och åt middag. Vi gick även förbi Atlantis och kollade på lite sängar, vi funderar på att köpa en gemensam så fort vi blivit myndiga jag menar det gäller ju att man sover bra i sin säng då man sover 1/3 del av sitt liv! (8timmar om dygnet annars)  Som jag sa till Fredrik så blir ju allting i ett förhållande faktiskt 50% billigare ;) Dock så har man ju inte ensam rätt på prylarna :/ Men iallafall. Sist men inte minst så gick vi förbi Willys och köpte lite ingredienser till våra chokladmuffinsar som nu ligger i ugnen och gräddas!
Åhh om en månad så firar vi ett år :)
Puss på er♥
Fredde vill köra på en Tempur fast jag tror hellre på en Carpe Diem eller stjärnbädden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0