Andra advent

Måste komma ihåg och köpa pepparkaksdeg samt besöka en julmarknad under den kommande veckan! Ska även julpynta och städa rummet riktigt ordentligt! och kanske bara kanske handla lite julklappar redan (kör alltid 23/12 annars) Men hursomhelst så mår jag någurlunda bra idag det vart ganska maxat igår fram tills att jag blev trött från ingenstans och bara satte mig ner och pratade och tog det lugnt. Har sovigt bra hela natten och vaknade upp med endast en minimal huvudverk så jag mår bra! Och är redo för kommande vecka! Ska även jobba med Fredrik Torsdag och Fredag på Sannas jobb. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det får vi se då :)
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0