Godmorgon!

hmm.het man känner sig ;)
Usch vilken jävla dag! Mamma kommer tyvärr inte kunna vara på Klippotek1 idag vid halv tre så jag var tvungen att boka om till imorgon samma tid. suck...
Hursomhelst så slutar min pianolektion vid 14.00 och efter det så möter jag upp Fredrik. Han och jag ska ut och äta middag på PizzaHut på HeronCity, och efter det följer jag förmodligen med Navida in till stan och shoppar lite. Gosh ibland har jag verkligen mitt jobb att tacka, känns som att jag småshoppar lite varenda dag nu för tiden. Menmen sliter man bakom en kassa då och då så antar jag att man förtjänar det?
Fast har ju en uppsats som ska mailas in imorgon också, så får se hur det går med det.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: steffie

Hhaha ha en underbar dag Carro :) Kram

2011-02-01 @ 09:22:25
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0