back in Sweden

Sorry för dålig uppdatering! well planering på hög nivå nu!
Imorgon kl 10.00 ska jag möta upp Sanna och åka på hennes konstruktion på akademikliniken. Efter det så bär det av till Grönan med Alex, Fredde & David.
På Torsdag ska jag först iväg till Grönan med Amina & co (Amina är seriöst den roligaste personen att åka till grönan med, när vi sitter där påväg upp på Insane och diskuterar om hur dåligt samvete vi har för att vi dissat någon halvpsykad brud you know what i mean ;))
Nå vid 20.30 så möter jag upp Fredrik i Bredäng för att gå på Johans Strandfest vid 21.00 :)
På Fredag bär det eventuellt av till Norrköping med Fredrik & Emily.
Wohoo Im so exited!
Men först...Ska jag på bio med Olivia och Navida! <3
See U! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0