Mamma på korfu

Mamma kome hem på Tisdag natt, innan dess så är det jag som sköter allting hemma. Jag, Fredde & ev Alex ska strax ner till centrum och handla lite. Känner mig as seg idag var på strandfesten vid Mälarhöjdsbadet igår men drack bara typ två cider dock 7or så får väll paya lite idag iallafall.... Det var ganska chill faktiskt, vi var runt 30 pers och mest chillade. Synd bara att bergsprängaren inte fungerade :S Men vi hade sån jävla tur med tuben påvägen hem! Höll på missa sista tuben om inte Fredrik räddat oss hihi! Nå as kul att inte ha någon kamera så mamma lånat den! Men wtf klarar mig väll tillpå Tisdag?.
Shit på Måndag firar jag och Fredde 11 månader..iiihhh snart ett år :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0