Fest på G



märkte att linnet var lite väl genomskinligt haha


Fest på G eller inte...Är så jävla bakis! guuuuuuuuuud! hursomhelst så började kvällen okej, även fast vi hamnade på ett ganska "jobbigt" ställe. Musiken var grym men fyfan va o-organisterat allting var. Festen var för 16+ men därinne såg man till och med små 12-13åringar springa omkring. Inget fel med det, men då kunde de väl skrivit att det var en 12+fest eller nått. Kommer iallafall ALDRIG att sätta min fot på det där stället igen! Allting började bra med att jag Fredde och Navida satt och förkrökade lite hemma hos mig. Vi satt och hetsdrack i en timme ungefär tills vi vart lagonfulla (eller kanske lite FÖR fulla) när vi sedan gick ner till Tuben och mötte upp Navidas kompis Rehab och Emil. Allting gick hur bra som helst förutom att det var äckligt trångt och istort sett ingen luft. När vi sedan skulle börja åka hemåt och ställer oss i kön till garderoben för att ta våra kläder så ser vi att halva festen står inne i garderoben som var jävligt stor, och rotar och sliter. Tjejer sprang runt och grät när deras jackor blivit snodda! mängder fick åka hem i bara linnen! Detta är ju för fan helt sanslöst! Polisen kom dit och alla som förlorat någonting gjorde anmälningar. Det ända personalen på stället sa va - ja men har du hängt in dina kläder så kan inte vi ansvara för dem, det är vad lagen säger. - Men lilla hjärtat vad lagen säger? så lagen SÄGER att bara för att de inte har någon som helst ansvar för festen så kan de släppa in människor där hur som helst? så jävla sjukt satt det finns inte :O Gud va ja känner att jag hetsar upp mig när jag skriver det här! Fyfan vilka människor! De borde skämmas GROVT!!! jag hoppas av hela mitt hjärta att ingen och då menar jag INGEN sätter sin fot på deras fester igen! om man nu inte har planer på att baxa en jacka...eller kanske få sin egen baxad?

Nå på vägen hem vid 3.00 tiden så mötte vi på Danne på tuben. Han hängde med oss hem och jag somnade väll kanske vid 5.00 tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0