Boka tatuering

Min hjärna har gått i slowmood hela dagen idag! Somnade i skolan under håltimmen, blev sur på den sega datorjäveln och åkte hem! Mitt studiebidrag hänger verkligen på en lös tråd just nu men jag orkar inte ens bry mig! Tog med mig Alex till Heron och åt middag, och åkte hem och duschade. Imorgon lovar jag att ladda upp bilderna från festen, men det tar emot att se bilderna, och får sån ångest bara av att tänka tillbaka på lördagen. Samtidigt som jag förstår mig själv lite grann ändå, det är väll klart att man hamnar i flippmode när man varit arg, irriterad och sur i en veckas tid + en massa alkohol till det, det bådar nog aldrig gott! (jag som såg fram emot efterfesten Xd) men den kör jag väll på nästa helg istället! Då är det ju till och med lov och allt! vad kan gå fel? ;)
Ska svänga förbi ANT imorgon och boka tatueringen också, verkligen sista chansen innan sommaren! Så fort jag fått min Iphone ska jag även ringa upp Proforma och boka konsultation! Ja det är ju lite av vad som håller mig uppe just nu!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0