Sjukling

Mitt huvud vill slås sönder i tusen bitar känns det som. Har tagit två alvedon men dem vill inte värka.. Igår köpte mamma en massa ansiktsmasker till moi är ju i behov av en i veckan, så nu har jag så det räcker i 9 veckor. Idag är det Söndag så efter middagen tänkte jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa "den farliga leken" men en ansiktmask. Tror att jag har läst ca 120 sidor idag hittils men det finns inte så mycket mer att göra i mitt fall. tråkigt att bli sjuk under lovet men bara jag är frisk till festen i helgen så ordnar sig allt :D

Kommentarer
Postat av: sofia

Bli friiiiisk! <3<3 vi har ju planer under veckan hahah bland annat träffa göteborgskan;)<3 hahhaa

2012-02-27 @ 17:19:26
Postat av: Anonym

BLOGGA!

2012-02-29 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0