Helt förstörda

Ser ni långfingret där typ i stort sett halva naglen är av -.- Naglarna svider och känns jätte konstiga! Har försökt fila ner all gammal överflödig akryl men jag antar att jag måste jobba mer på det! Nu ska jag iallafall låta naglarna vila en låång stund innan jag gör någonting med dem igen!
Har precis tagit ett bad, tvättat mig med Thebodyshops cocos tvål och showercream, balsamerat håret, haft neutrogena i ansiktet och känner mig fräschast! Men det är en sak jag bara inte kan sluta tänka på! Och som oroar mig väldigt mycket, så mycket att jag inte ens vågar skriva ett "hej". Hatar när personer fastnar i mitt huvud och jag inte vet hur jag ska hantera det! Tänk om jag gick för långt? borde jag skitigt i det? asså ååhh blir galen, känns sjukt överdrivet! så nu slutar jag på en gång
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0