Macbook

Startade upp min minilaptop nyss och ser att hela fucking skärmen är spräckt innifrån! Har inte tappat den eller behandlat den som skit! Förstår inte hur det kunde hända efter att bara ha använt den som vanligt? verkligen ingenting har hänt! och jag som har alla mina bilder, skolarbeten osv på den! Har redan köpt två sånna laptops i år för att båda ska gå sönder! Ska åka till lagershopen med garantin och se vad som händer. Så otroligt trött på pc,s skitdatorer så jag , mamma och pappa ska till banken och förlosa 10k och så ska jag beställa en macbook pro fort som fan så att jag kan fortsätta plugga på datorn. Ger upp fittPC nu och kör på mac! Som ni säkert förstår kommer detta att påverka bloggen men jag ska försöka göra så gott det går innan jag får min nya dator.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag har också en macbook pro. men tänk på att om du skriver på pages och sen skickar in arbetet t en pc så kan inte dom öppna den. :)

2012-01-23 @ 10:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0