Midsommarplaner!

Vet ni vad jag gjorde midsommar 2010? - jo hängde i parken och försökte klunka äcklig dricka som små fjorrar xP
Vet ni vad jag gjorde midsommar 2011? Satt hemma hos fredde, åt middag, Spelade Thesims och somnade 20.00 xP
Den här midsommaren ska iallafall vara lite strukturerad! Jag, Grannarna, Fredde, Fredrik och Sofia ska grilla under dagen/eftermiddagen, jag och fredde ska blanda drinkar heela dagen har jag bestämt! och senare på kvällen så kör vi hos mig tycker jag! (end the rest)
Har kollat lite drinkrecept och vi ska försöka oss på 747, Absolut victory, Alfie, Bonka bäver, Cabrioletti, Cosmopolitan och Emma. Kanske en miss Bartender på g? ;)
Men så idag ska jag prata med Sofia och planera lite till samt följa med mamma och Anna och handla allting! Såå taggad inför midsommar iår! Har tom en ny klänning! Vilket jag inte ens hade på nyår lixom xP (then its big? ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0