Sammanfattning av veckan!

Har varit så dålig på att blogga den senaste tiden så nu får jag försöka sammanfatta allt så gott jag kan! Idag var jag tvungen att gå upp klockan 7,00 för att hinna till öppenvården i Liljeholmen med Fredrik, damn vilka väntetider det är! Han ska på ett till samtal i Augusti innan han förmodligen (förhoppningsvis) blir kvalificerad till den "riktiga" kön som är i 3-12 månader! Efter mötet som var i ungefär 2 timmar så gick vi och åt lunch i Liljeholmen, innan han åkte vidare för och jobba och jag drog iväg och solade! Ger upp den svenska solen nu! Finns inget att vänta på! Jag sticker så fort jag kan om en månad och i höst ska jag prova på ljusterapi, det här landet bryter ner mig! usch! Men iallafall efter solningen så åkte jag hemåt och hämtade ut mitt paket från H&M. Allting satt perfekt, så jag är super nöjd!
 
Nu kör vi en bildbomb med allt som hänt under och efter midsommar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0