Spring, Spring dag!

Vilken dag det var igår! En massa spring hit och dit innan jag slutligen kom in till stan. Checkade lite butiker och åkte sedan vidare mot Skäris. Jag och Fredrik mötte upp Mamma för att lämna lite saker innan vi tog bussen till PizzaHut (as usual) jag börjar tröttna på skiten nu, men Fredde vägrar äta något annat (?). Efter Pizzahut tog vi en promenad till IKEA och handlade en massa glas och shit som mamma behövde. Under kvällen gick jag ut med Elgeryd och Sonny och bara chillade i Parken, vilket kändes som såå 2010 ;) Men nostalgi äger ibland! Vid tolv låg jag dock helt deckad! Inte konstigt att jag vaknade 8.00 idag?
Fick med mig, en ny bodybutter i doften papaya.
Hårspray från Proffs
Brun/guldig ögonskugga från Isadora
Klänning från MQ
Deo från Björnborg





Dags att börja förburka kanske?? :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0