Agnes ur Körslaget!


Idag blev det bara till att skriva ett ända inlägg, såhär på kvällen.
Agnes och hennes kör åkte nyss ut ur körslaget, vilket var helt oväntat från mig.

jag som har hejat på henne redan från början, det kommer verkligen inte att bli lika kul att kolla på det längre nu när inte hon är med.
Men iallafall, Idag har jag inte gjort så mycket, mer än Ätit och sjungit.
Vist låter det kul? haha det beror väll på vem man frågar.

men nu ska jag snart gå och lägga mig, vet att klockan bara är halv tio nånting, men jag gick upp 6.00 i morse. Så det känns som om klockan är 11-12 :S

ha det bra och godnatt än en gång!

kram/ Carro


Kommentarer
Postat av: Sara

dom som va så bra!

2008-04-12 @ 22:04:28
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0