Äntligen funkar The sims

Det första jag gjorde efter att ha vart på Ica, var att sätta på The Sims 2.
Och Äntligen funkade det att börja spela igen :) utan att den fastnade.

Imorgon vid 13.00 så har jag Piano, och sedan vid 15.00 ska jag träffa Sandra i Råcksta! Det var super länge sen, vi var där, och jag längtar verkligen super mycket, lite för mycket kanske.

Men iallafall, det kan ju gå väldigt bra, eller också helt åt skogen, det får vi se imorgon. Domman fyller 30 på Lördag, och hon ringde mig när vi var i Sala, och sa att hon skulle ha en Fest nu, på Lördag, men hon sa att hon skulle skicka ut inbjudningskort, och det har hon inte gjort än, till oss iallafall, så jag vill inte ringa henne nu heller, det blir ju lite som att bjuda in sig själv, så nää jag väntar hellre, antingen kommer det ett eller inte.

kommer det inget så åker vi till Pappa i helgen, fast det kanske ´jag gör ändå.

Ha det bra

carro


Kommentarer
Postat av: frodil'

då är det bara att hoppas att du får ett kort :)

2008-04-17 @ 21:18:32
URL: http://frodil.blogg.se
Postat av: natalie

ååh, det var länge sen jag körde the sims..:)

2008-04-17 @ 22:33:16
URL: http://nataliiiiiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0