äntligen kan man börja skriva igen


Va hemma hela dagen igår, kunde inte sova på hela natten, somnade vid typ 2.00 och skulle upp 6.00, och samma sak natten till idag.
Asså jag kan inte ha det såhär längre, tog tre sömntabletter igår fast man bara skulle ta två, men dem hjälpte inte ett dugg.
Mamma ska ringa till scä idag och kolla ifall dem kan skriva ut något recept med bra sömntabletter till mig, så att jag kan börja åka till skolan som vanligt sen.

men iallafall, idag måste jag skriva klart min novell om drömmar. Jag ska nämligen vara med i en skrivtävlning som stockholms stadsbibliotek håller i. Priset man vinner är att novellen men skriver kommer i bokform. Och jag har alltid älskat att skriva, ända sen jag gick på lågstadiet har jag älskat att skriva böcker, och noveller m.m Men en sak jag absolut inte kan skriva är dikter och låttexter XD men vi får se hur det går med det :P

// Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0