Cybertown

vid 13.00 tiden åkte Jag och Mamma till Mormor och hälsade på lite.
Har inte vart där på över ett år nu.

Men iallafall vid 14.30 Så träffade jag Pappa, Lina, Isabell, Savvas och Alex Utanför Mormors hus.
Vi åkte till Fridhemsplan, för att köra Cybertown. Jag hade inte alls höga förväntningar på det, trodde helt ärligt att det skulle vara as tråkigt att skjuta folk, med laser.
Men efter att vi kört ett 20 minuters pass så insåg jag att det faktiskt var super kul.

Efter det gick jag och åt Middag och sen vid 18.30 började vårt andra pass. och då var vi helt själva i lokalen och körde.
jag kom då sist av alla, alltså Rankning 6 XD Men men..

nu ska jag göra det tråkiga och gå kolla på den extra nyhetssändningen om Engla, vars misstänkt just erkänt :(
det är verkligenb skit hemskt :( Och jag tycker såå synd om hennes föräldrar :(

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0