Duktig idag XD

kom precis hem från centrum, var där och åt middag med Alex, eftersom att han vägrade äta hemma.
Men iallafall, så har jag precis kommit hem, och hemmet ser ut som ett helvete. Mamma är på middag och kommer inte hem föräns om en timme. Måste hinna klart med städningen innan dess.

Idag har jag faktiskr vart jätte aktiv. vid 7.45 började jag plugga till klockan 10.00 sedan gick jag t och joggade för att dte var så fint väder +gick och handlade lunch på ica. Jag var hemma efter en timme.
Sedan har jag bakat muffins, och städat hela huset.
det blev dock lika stökigt igen när Alex kom hem.
Så nu är dte bara att sätta fart igen.
Jag har också vart och delat ut söderort. Och det tog bara 35 minuter, det brukar ta 1 timme när jag går med mamma. "konstigt"
men nu måste jag gåiväg och börja städa undan här lite


ha det bra // Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0