En dag med Pappa!

Idag vid 8.15 så började min No lektion. Jag började må dåligt och ringde mamma på direkten, Mamma ringde pappa och han sa att han skulle komma och hämta mig, eftersom att jag mådde för dåligt för att stanna kvar osv.
Min lärare Daniel, skickade ner mig till skol sköterskan och hon i sin tur till Kerstin.

Kerstin sa också att jag borde åka hem, eftersom hon sa att jag jag kör ner mig själv, genom att gå till skolan, eftersom att det blir för mycket för mig just nu.
Så vid 9.00 tiden kom pappa och hämtade mig.

Först åkte vi till farsta Centrum och handlade mellis och middag. Sedan så gick vi in på bokus för att handa ett a5papper till mitt kolage, till min No redovisning, Men då kom jag på att jag har en massa A5 papper hemma, så jag fick Harry Potter och Dödsrelikerna istället.
just nu håller jag på läsa Harry Potter och Fenixorden, men efter att jag läst ut den och Halvblodsprinsen, så kan jag börja läsa den sista boken, jag fått idag.

Sen åkte vi hem till Pappa i Tallkrogen, Åt Lunch, Spelade lite Piano, och sen vid 13.30 så somnade jag framför tv`n och en timme senare åkte jag hem.
Nu har jag allstå precis kommit hem, och är fortfarande grymt trött, eftersom att jag hade svårt att sova inatt.

Det var super kul hos pappa, och hoppas att vi kan göra om det någon mer gång.

ha det bra // carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0