Förvirrande Dag

Hela Dagen, har gått helt åt helvete.

Det började med att Vi inte skulle äta ute, eftersom att pappa inte hann följa med mig till läkaren.
och nu håller min lillebror Alex, att bråka med mamma eftersom att han vill ha ett nytt wii spel. Han vill ha ett nytt spel varje dag ,och är riktigt bortskämd, så nu får det lixom räcka,
jag tänker inte låta hela min helg bli förstörd bara för honom.

men iallafall, hos läkaren så gick allt, bra men det var lite onödigt att vi gick dit. Allt dem gjorde va att väga mig, pratade lite eller jag pratade inte så mycket eftersom att jag fortfarande är så hes, vilket jag har vart nu ända sedan dagen innan nyårsafton. Börjar bli lite trött på det nu.

piano lektionen gick bra, nu har jag äntligen börjat på en ny låt. Elthon Johns låt "Your song", den är liet för svår för mig just nu eftersom att jag bara spelat i en och en halv månad, men jag tänkte att jag skulle prova på den iallafall.

Men men...nu ska jag iväg ner till Ica och handa Middag
ha det bra // carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0