Foundation

köpte min senaste foundation i sommras, när jag precis hade kommit hem från Grekland, vilket inte var så bra eftersom att den är allerles för mörk på mig.

Nu förtiden så har jag mest använt Loreal Paris True match, och dem flesta jag känner verkar vara nöjda med resultatet. Men det är inte jag.
Kan ju vara för att den är lite för mörk,på mig men jag blir jämt fläckig i ansiktet av den, och måste sätta på mer hela tiden, vilket gör att jag ser helt översminkad ut.

Så nu hade jag altså tänkt köpa en ny foundation, men vet inte rikigt vilken foundation jag ska välja, eftersom att jag bara använt true match.
Undrar ifall jag borde köpa en till true match, fast i lite ljusare ton, eller om jag borde satsa på ett annat märke?
Har faktiskt ingen aning, jag menar, det kanske har något med hudtypen att göra också.'
jag vet faktiskt inte.
Men allafall, Här kommer lite olika Foundation som jag skulle kunna tänka mig att testa.

mvh / Carro

 true match i en ljusare ton

 Maxfactors

 Någon från Clinique, Lancome eller Dior kanske?

Eller kanske den ifrån Make up store


Här kommer lite snygga sminkningar:


Kommentarer
Postat av: weronica

svar; riktigt starkt av dig :) tror knappast jag kommer klara det, inte ens anna skipper kan nog hjälpa mig :P haha. tack så mkt :)

2008-04-03 @ 21:37:07
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: weronica

svar; ah får hoppas det iaf :P

2008-04-03 @ 21:42:43
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0