frukost

Var nere på Ica, vid 8.00 tiden när dem öppnade.
Frukosten var slut, så jag var tvungen att springa ner dit.

Men nu har jag ätnligen kommit hem och har Precis ätit klart.
Det blev en tekaka, med philadelphia ost, en portion yoghurt och en kopp the,

Nu håller jag på att fixa badet, känner mig himmla ofräch just nu. Har gamalt smink under ögonen, otvättat hår, och gud vet vad :P

Sen får det bli att städa lite, och grannen har bett mig göra bananmuffins till henne, och sen ska jag öva lite på showen.

Åker tll Pianod vid 12.40, och sedan till Råcksta med Sandra, och efter det till Pappa och Lina,
Hoppas bara att jag hinner med allt jag ska göra nu hemma innan jag åker.

men men ..
ha det bra // carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0