Godnatt!!

Nu ska jag allderlesstrax gå och lägga mig. Ska ju som sagt till skolan imorgon.

Som ni ser så har jag lyckats ändra designen någorlunda iallafall.
Även om det inte blev riktigt som jag hade tänkt mig.

Fredagen Planering:
8.15 Skolan börjar
11.45 skolan slutar
13.05 Pianolektionen börjar
13.45 Pianolektionen Slutar
14.15 Dags för en lite förkenad lunch
15.00 Börja fixa mig och städa lite (Innan Zeineb kommer)
16.00 Zeineb och hennes lillebrorsa kommer!! (över ett år sen)

Så långt kan jag iallafall planera min dag.

Men Godnatt nu alla bloggläsare         

                                                                                      
 
kram/ Carro                                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0