Godnatt!!

Nu ska jag bara kolla klart på desperate Houswifes, sen ska jag bara gå sova.
tror att jag kommer kunna sova idag, men annars tar jag bara en eller två sömntabletter.
Imorrn är det skola, sista dagen innan den långa helgen

Ska inte träffa zeineb imorgon, hon skulle tydligen till läkaren.
Vet inte vad jag ska göra imårrn då, kanske frågar Linnea om hon vill sova över eller nått. Eller så tar jag det bara lugnt efter skolan vi får se.
Slutar inte förens 15.45 och det är lite retligt eftersom att engelskan slutar 13.20 och sedan har dem gympa som jag då inte får vara med på :S och sen så börjar en 45 minuters musiklektion klockan 15.00
men då kan jag ju bara sitta och plugga under tiden.

Men men
Godnatt allihopa

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0